onsdag 5. september 2012

Yoga for mammaer - første gang!

I oktober, november, februar og mars skal jeg bruke helgene på å bli sertifisert yogainstruktør.

Yogakurset legger opp til at man har en daglig praksis. Jeg synes det er vanskelig å få til å trene yoga hver dag med tre små barn, for å få et push og få noen å trene sammen med - skrev jeg i en gruppe for mødre i Tokyo at jeg var interessert i noen å gjøre yoga sammen med. Responsen var stor, så stor at heg ikke har plass i stua hjemme.

Jeg har derfor leid et lokale i nærområdet og i morgen er første dagen.. Jeg gledegruer meg. Jeg har aldri undervist på engelsk før og det kommer flere jeg aldri har møtt før. Dagen i dag har vært brukt til praktisk og mental forberedelse.

Vi har laget medlemskort; se så fine!

Nå gjenstår det bare å finpusse programmet og sjekke at all musikk er klar!

3 kommentarer: