lørdag 9. juni 2012

Et dyr i hagen..

Fra verandaen vår kan man gå ut i en liten felles hage med resten av huset. Hagen er noe overgrodd og er nok ikke mye i bruk. Man kan gå rett inn i hagen via en port fra gata på nedsiden av huset.

I kveld, på vei hjem fra middag med Are, så jeg og jentene et dyr som kom ut gjennom porten. Først trodde vi det var en katt, men den hadde en veldig lang hale.

Jeg tror mest sannsynlig det var en vaskebjørn.






Selv om den så ut som bena var litt kortere enn på denne og halen noe lengre.

Neste gang møter vi den kanskje ute på verandaen en formiddag. Og da skal jeg ha kamera lett tilgjengelig!

1 kommentar:

  1. Nå skal det sies at jeg har fått litt tyn etter denne posten. Jeg tror visst at vi bor i jungelen...
    Spesielt etter at vi oppdaget en katt på verandaen i går såes det tvil om mitt nattsyn!

    SvarSlett