tirsdag 15. mai 2012

4 dager til avreise - Tokyo neste!

4 dager til avreise - Tokyo neste!


Det er fire dager til vi skal reise, tre dager til flyttemenneskene kommer for å hente det vi skal sende. To dager til 17.mai og i morgen har ungene siste dag i barnehagen for denne gang.
Er det system i kaoset eller kaos i systemet?
Det er mye som skal gjøres, endel som burde gjøres, og enda mer jeg vil gjøre.

Fokuset nå er på alt som må gjøres før vi reiser. Jeg gleder meg til fokuset blir på byen vi skal utforske og bli lommekjent i, all maten vi skal spise og alle menneskene vi skal bli kjent med.

Prosjektet lag en blogg for å skrive en slags dagbok om hva vi gjør har utviklet seg den siste tiden. Jeg regner veien blir til mens vi går.. men jeg tar gjerne imot tips fra andre bloggere der ute. Jeg har ikke tenkt å poste bilder av kaoset rundt meg nå. Men håper at jeg klare å få til bilder etterhvert. Kanskje datamannen må hjelpe til.. men nå tilbake til arbeidet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar